Shop Mobile More Submit  Join Login
Food is good by wishd0ll Food is good by wishd0ll
Yep yep, high cholesterol food are good lol
Add a Comment:
 
:iconluce-chan:
Luce-chan Featured By Owner Apr 28, 2014
So cute!!! :)
Good job!!! I love the face of the ice cream!
Reply
:iconorangeletters88:
OrangeLetters88 Featured By Owner Mar 11, 2014  Hobbyist Artist
Very adorable D: I wanna hug them; not eat them at all Llama Emoji-08 (Crying) [V1] 
Reply
:iconluce-chan:
Luce-chan Featured By Owner Aug 31, 2013
Awww! this is sooo cute!!! I love it!!!
awesome work!
Reply
:iconfenetrelicorne:
FenetreLicorne Featured By Owner May 31, 2013
Cute >,<
Reply
:iconsugarsoldier:
SugarSoldier Featured By Owner Mar 11, 2012
so cute!
Reply
:iconlunatherenahog:
LunaTheRenahog Featured By Owner Aug 24, 2011
cute :)
Reply
:iconxxwolfshadow:
xXwolfshadow Featured By Owner Jul 7, 2011
bacon icecream lollipop cake/pie eggs donut pancake toast bagle? cake BABY CUPCAKE LOL
Reply
:iconprussiaducky:
Prussiaducky Featured By Owner Jan 13, 2012  Hobbyist Artist
I LOVE YOUR MATTEW FROM HETALIA PICTURE
"im still here!"
-canadia
Reply
:iconkartaegirl:
kartaegirl Featured By Owner Apr 26, 2011  Student Writer
pancake doens't look too happy
Reply
:iconrhidreams:
rhidreams Featured By Owner Dec 16, 2010
looks good to eat!!!awwwwww
Reply
:iconnerdsharpie:
nerdsharpie Featured By Owner Dec 14, 2010  Student General Artist
CYOOTE :-)
Reply
:iconnerdsharpie:
nerdsharpie Featured By Owner Dec 14, 2010  Student General Artist
may i use this as a PS3 theme please?
Reply
:iconartisinmyheart:
ArtisinmyHeart Featured By Owner Sep 10, 2010  Professional Digital Artist
[link] please join
Reply
:iconhappy-wolf-pie:
happy-wolf-pie Featured By Owner Jul 22, 2010  Hobbyist Traditional Artist
if my food had eyes. i would still eat it :D
Reply
:iconfunkrenee1:
FunKrenee1 Featured By Owner Feb 2, 2010
food is good isnt it? dinner is probably my fave part of the day.. this is a nice art design. seriously dude making me hungry! lol thats fine because i can pig out all i want. ;)
Reply
:iconj-ohra:
j-ohra Featured By Owner Nov 8, 2009  Hobbyist General Artist
great work
Reply
:iconcutefood-ladie:
cutefood-ladie Featured By Owner Sep 6, 2009
Yeeey! Really GOOD!!!!;)
I want to eat them *.*
Reply
:iconcutey-fluff:
cutey-fluff Featured By Owner May 27, 2009
never mind my last comment I faved it
Reply
:iconcutey-fluff:
cutey-fluff Featured By Owner May 27, 2009
its soo kawaii but 4 some reason I can`t fav it
Reply
:iconshalotta-shadow:
Shalotta-Shadow Featured By Owner Apr 27, 2009   Writer
The bacon is so jokes :D
Reply
:iconjoleenscloset:
JoleensCloset Featured By Owner Mar 18, 2009
tee hee cute
Reply
:icondeadxxonexx:
deadxxonexx Featured By Owner Mar 14, 2009  Student Traditional Artist
aww so cuute. :D
Reply
:iconlamagamorgana:
lamagamorgana Featured By Owner Dec 27, 2008
great, now i want ice cream >w<
Reply
:icongypsyindian:
gypsyindian Featured By Owner Aug 30, 2008
they look so cute but yet so edible .... sweet
Reply
:iconkrimraito:
KrimRaito Featured By Owner Jun 15, 2008
HEAVEN!! Sorta.... If those foods weren't alive i would eat the-..... AH WHO CARES!! The ice cream, the toast, the lollipop, the cimmonan roll, the donut, the cupcake, and the two cakes are the best ones!!
Reply
:iconleparfaithiver:
leparfaithiver Featured By Owner May 21, 2008
:D It's the commission you did for me on Gaia!
Reply
:iconstrawberry-squiggle:
strawberry-squiggle Featured By Owner Apr 12, 2008
yummy!
Reply
:iconfloralbliss:
FloralBliss Featured By Owner Jun 28, 2007
That looks so yummy T_T
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 27, 2007
Image Size
250 KB
Resolution
888×888
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
13,731
Favourites
421 (who?)
Comments
28
Downloads
607
×